NEVERLAND
Diary About Taggie Links
Welcome Strangers !
Welcome Fellas! Reading and following are allowed but Copying and Spamming are not allowed :) be nice in my territory

I want to be photographer & professional BEUTICIAN ...
Saturday 14 May 2011 | 13:34 | 0 comments

Actually since aku form 1 aku slalu bngan law da besa t aku akan menjadi seorang photographer or beautician,,,aku minat sangat pegang barang-barang make up ni pastu make up kan orang,,,then amek gmbr2 diowang...aku suke bukak you tube tgok tutorial tips2 make up ni...tah lah,,,tangan aku ni rase cam gatal je nak mencantikkan muke orang taw...aku suke,,,heppy bile tgok muke seseorang tu jadi cantik hasil tangan aku,,,rase PUAS !! tapi tu cume berangan je...sebab mak aku mmg x kan bagi kot...yela,,pade die career2 yg mcm tu interframe je lebey,,,nt wat malu org2 jiran2 taw anak die keje camtu... :((
tapi makin aku besa,,aku semakin berfikiran matang (ecececeh ) ape salahnye law aku troskan je minat aku tu...
aku bercadang pas aku abes blaja ni ( 3 tawun lagi ) aku nk sambung amek ape2 kursus related ngan dunie kecantikan ni...haha...aku akan tros blaja...then bile ilmu da penuh di dada,,aku nak bukak saloon ku sendiri,,,,its my dream... :)


haa,,,ni kat bawah ni salah seorang mangse aku yang dah aku make over..hehe...cousin aku ni...die bawu darjah 6 lolzz... :)
tade la cantik sangat aku make over die...simple je...coz muke die mude lagi la...anyway aku enjoy sangat2.... :)






















« Older posts | Newer posts»