NEVERLAND
Diary About Taggie Links
Welcome Strangers !
Welcome Fellas! Reading and following are allowed but Copying and Spamming are not allowed :) be nice in my territory

Sangat sakit bile disakiti tapi xdapat dilihat
Wednesday 7 December 2011 | 04:16 | 0 comments

semua orang yang lahir kat dunia ni diciptakan dengan perangai yang berbeza2 even kaw da ckp muke kaw tu da habis serupe dah ngn kembar kaw tu .aku  da cakap da, nobody perfect . pe perasaan kalau someone stab korang dari belakang ? bunyi cam sakit je kan sebab korang xnmpk . taw2 je da rase sakit . n sakit die tu berganda2 . urm tapi x taw la kan . orang da xsuke xkan kite nak pakse2 . but at least be professional la cikit kan . sebenanye game men tikam2 ni boleh dibanteras kalau otak korang tu boleh kembang besa sikit . jangan nak emo je . contohnye :

1) kalau da taw x puas aty ngan dak tu , jumpe je die .. " haa kaw pahal  ngan aku ni . bek kaw cakap sebelum aku tikam kaw " hahaha gile ganas proses damai ni


2) jangan cerita kat sape2 pon kalau kaw ade masalah ngan dak tu " semalam kan aku x puas aty r ngn dak tu..daala pinjam bb aku...pastu die boleh wat harte die plak kan ,,ehh bengang la aku..nak beli sendri r !" ( padan muke sape suro bg pnjam bb kaw tu ! haha )..sebabnye bende ni boleh jadi berlarutan lg panjang kalau da sampai pihak ketige yang taw..tu yang start men tikam2 tu..almaklumlah,,kalau da jadi org ketige ni,,jd best fren tanduk due tula..


3) kalau da nose to nose ngan die tp die wat xpaham gak,,kaw g jumpe ngan suspek2 yang kaw syak terlibat dalam dalang men tikam2 ni...pastu kaw tanye die bek2 jgn kasar2 " awak awak...kenapa kite tengok die tu mcmlen mcm je ngan kite...die mesti ade cite kat awk kan.. " insyaallah kalau naseb kaw bek,,org ketige tu bagi taw la kan..kalau x guling2 la kaw kan !haha


4) sabar je . kalau kaw rase ka xwat salah, kaw xyah nk gelabah2 oke :)






« Older posts | Newer posts»