NEVERLAND
Diary About Taggie Links
Welcome Strangers !
Welcome Fellas! Reading and following are allowed but Copying and Spamming are not allowed :) be nice in my territory

Fashion loud # Mahu bergaya harus berani
Tuesday 31 January 2012 | 23:50 | 0 comments

" cantiknye die pakai baju tu . kalau aku yg pakai sesuai ke erk . org x gelak ke nanti . mcm mak orang je . urmm xpela pakai t-shirt pon da ok kot . lagipon kat alamri aku xde baju cantik2 gitu . t-shirt, tshirt tshirt "..urmmm
oke . ayat2 gini da biase da aku dengar even aku sendiri penah merasekan begitu dulu . kalau ari2 korang just dok stalk fb diorang just nk tgok pic2 diorang yang vouge n meletop kai baju comel2 tu pon x gune gak kan . ape yang ade dalam kotak pemikiran korang yg boleh wat korang sampai x tido mlm ni haaa . hey sape cakap korang xley jadi cam diorang . xde sape nak larang la .selagi korang masih follow ape yg berkaitan dgn syariah n x melanggar agama kite , no one can't stop u oke ! sebenanye aku terdetik nak tulis bende ni sbb td aku jumpe la kawan lame aku , fatin ,then dy dok tanye je cane aku nk dress up cam kaw ni erk . kaw pakai cantik la , tp aku pakai t tah pape je kan . haha. aku gelak je . first thing aku ckp kt die

BERANI !

peduli ape org nak cakap . diorang ade mate n diorang ade hak nak nilai . tp kaw jgn kesah tu sume . haha . tercengang die . aku explain la kat die cane aku bley terjebak n jd up to date ni kan . ouh lupe , fyi , fatin ni dulu merupakan image consultant aku yg telah merubah imej aku dri seorg yg nerd menjadi seorang yg up o date mase form 3 x silap . maklumla dulu x reti sgt berfesyen ni . ank ustazah konon kene pakai baju kurung je . erkkk . tp masalhnye aku plak dah telebih up to date skrg . makan tuan nampak . haha .oke back to topic , die ngadu la , pakwe die komplen yg dy ni asyik pakai tshirt je . xrety nak pkai blouse ke , cardigan ke , kemeja ke kan. so aku ckp ngn dy xpe . nnti aku akan tlong consult n make over kaw smpai boyfie kaw tercengang . haha . so for the first trial , kitorang pegila kluang mall n aku carikkan dy puff . puff ni lebih sesuai untuk org yg chubby . noleh nmpak kite ade shape sikit nt . n lg satu aku crikkan die inner yg plane . urmm aku xnk bg die baju yg crowded n colourful sgt sbb xnk mencacatkan style die nt . good news , tadi aku dpt text dri die ..

"dear . aku da pakai da baju tadi cantik sgt .."

thank god . oke aku da pnat menaip ni . haha . ape yg aku nak nasihatkan korang kalau korang rase suke sgt tgok org baju cecantik tu , korang pegi mall skarang ( kalau aku suke g TIMES SQUARE ) then korang ragut je mane2 baju yg korang suke then simpan dalam almari . haha pakai la xkn nk simpan . keywords here:

BERANI








« Older posts | Newer posts»