NEVERLAND
Diary About Taggie Links
Welcome Strangers !
Welcome Fellas! Reading and following are allowed but Copying and Spamming are not allowed :) be nice in my territory

I hate this feeling
Sunday 26 February 2012 | 01:14 | 0 comments





Kenape dalam ramai2 org , kaw kawan ngn kawan aku jugak ! ouh keciknye upm nih . huh =.= aku rase mcm nk gugur jantung aku nampak kaw la .. kaw da dapat ape yang kaw nk slame ni ..jd tolonglah pergi..i'm begging u pliz..dari dulu aku benci kaw tp ape yang aku sedar , makin aku benci , makin aku mendekati kaw . ya allah tlongla kluarkan perasaan ni . aku penat !

sedang belajar untuk :

1. Meredhai sesuatu
2. Membuka buku baru
3. Tidak membenci
4. Lupekan ape yang  terjadi








its too hard to describe this feeling :(


« Older posts | Newer posts»