NEVERLAND
Diary About Taggie Links
Welcome Strangers !
Welcome Fellas! Reading and following are allowed but Copying and Spamming are not allowed :) be nice in my territory

Good luck for coming FINAL exam
Saturday 9 June 2012 | 12:08 | 0 comments





Final lagi bape hari je ni . tak kesah lah korang dah pulun habis or ade yang baru nak start selak notes ke, ape pun aku nak wish good luck ! dah 4 sem aku betapa kat gua UPM ( ade lgi 4sem=.=) ni da macam2 ilmu aku dapat . firstly aku nak mintak maaf kat readers ni merangkap 'sahabat' kalau ade tersalah kate ke,   i'm not perfectly good but i'm just trying my best to become a 'man'.
mak aku pesan kalau nak masuk exam ni kene buat 5 bende :

-Mintak maaf kat semua kawan-kawan n especially parents xkisah la penah wat salah ke tak
-Jumpe lecturer mintak halal segala ilmu yang dia bagi
-Benda2 wajib jangan tinggal, bende2 sunat tambahkan
-Hilangkan semua hasad dengki, marah dengan manusia, dendam, xpuas hati, iri hati n maafkan senua orang 
-Sebelum study niat mesti ikhlas bukan sebab nak dapat pointer tinggi tapi sebab nak jadi hamba Allah yang berjaya, n boleh tlong orang lain 1 hari nanti, insyaallah .

p/s : ilmu tu seluas lautan , x luak kalau kite share same2 kan . 





« Older posts | Newer posts»