NEVERLAND
Diary About Taggie Links
Welcome Strangers !
Welcome Fellas! Reading and following are allowed but Copying and Spamming are not allowed :) be nice in my territory

Hantar adik --> UiTM Penang
Friday 8 June 2012 | 15:58 | 0 comments






last week kitorang 1 family except adik aku no.3 fiza, hantar adik aku yang no.2 ni g sambung bljar . letih gak laa travel nek kete dekat 10 jam dari johor . tapi malam tu stop jap la rest kat rumah makcik kat ipoh, then kol 3 pg kitorang truskan balik perjalanan ke penang . rushing gak la sbb adek nak register kol 8 . alhamdulillah kol 7.30 pg kitorang sampai even de sesat2 sikit kan . haha .tp seriously mase masuk kolej kat uitm penang ni aku cam impress gak la, cantik kot. hostel upm pon x secomel camni . untuk gambaran kat atas tu ade la sikit gambar yang aku amek mungkin first and last time aku datang situ .



 ni bilik dia . ada 4 orang penghuni . kecian dia dapat roomate semua dak engine yang fac nye sekangkang kera dari kolej . adik aku lak tersesat kat sini yang terpaksa bangun pg2 naik bus ke fac medic yang agak jauh dari kolej ni . yang lagi kesian roomate die semua orang utara n parents diorang siap pesan " balik la hujung2 minggu nnti kalau xde aktiviti " . haha





ni pulak tempat study area dia . sebelah je ngan bilik tidur .
 serious selesa sebb x ganggu langsung ruang tidur .
could i wish upm have colleges like this ? =.=







ni aku xtaw mende . style mcm kitchen dala mewah , boleh letak kat tepi pintu plak ea . untunglah mereka ~ haha















                                                        brg2 die je 1 kontena ;p




muke adik sedih daah . daddy pon boleh terkuar air mate sbb pasni x taw la bila dia balik lagi . rase lah jugak ketiadaan dia kat rumah ni sebb dia dulu yang suka wat kecoh kat rumah ni . now sunyi je . tggu raye jela . huhu




« Older posts | Newer posts»