NEVERLAND
Diary About Taggie Links
Welcome Strangers !
Welcome Fellas! Reading and following are allowed but Copying and Spamming are not allowed :) be nice in my territory

Bertukar
Friday 6 July 2012 | 10:25 | 0 comments


Salam Jumaat . ( err nada macam bace berita plak ~_~ ) nada tulisan tangan arini agak lembut dan sopan bunyinye sempena mengingati cikgu bahasa melayu dulu . oke cukup . bangun pagi mate terkebil2 dalam kotak fikiran ( cehh ) memikirkan bape hari lagi cuti nak abis . ouh terrible . cuti sem kali ni x seperti ape yang dijangka . damn damn damn !! Plan A akan segera bertukar ke Plan B . xpe it's ok * belagak cool . disebabkan cuti paanjang sgt disamping nak mencari wang saku ( tekuar lagi satu simpulan bahasa aku ) untuk raye ni , petang ni aku plan nak pegi mencari lubang kerja ( memang bangge la cikgu bm aku mase darjah 1 ) . untuk tawaran kerja yang aku dapat sebelum ni terpkasa ditolak buat sementara waktu . mungkinkah tiada jodoh aku dengan kerja yang aku inginkan itu ? mungkin... ouh jangan kau bersedih . mungkin juga kita akan bersua di lain masa ( cikgu bm aku ade jugak aja guna ayat ni mase form 1 dulu  =.= ) haah ! ok , penyapu , pinggan mangkuk ,kuali semua dah dok panggil ni . izinkan saye .. ( haaa ayat ni cikgu aku boleh muntah purple law dengar ! salute kat anak murid dye ni ..heee ~ )



« Older posts | Newer posts»