NEVERLAND
Diary About Taggie Links
Welcome Strangers !
Welcome Fellas! Reading and following are allowed but Copying and Spamming are not allowed :) be nice in my territory

Kerja oh kerja
Sunday 8 July 2012 | 14:27 | 1 comments


Ella kawen ngan abang pilot ? waah ini sudah berita baik . eh jap ape yang baik nye ? berita baik pasal die akhirnye kawen ke sebab die dapat 'pilot'? haha . *muke jeles terserlah . tengah khusuk menatap skrin leper tu , tetibe mesej pulak masuk . "salam . fara nak keje tak kat taska akak?" . hati berbunga la kan sbab dapat kerja kat taska tu lagi . haha gile tak ?!best kot jage budak (ayat hipo ke ni ??) okey yang menjadi permasalahannye skrg , aku bukan lagi di offer untuk kerja di taska lama aku kerja dulu kat cheras tu . tapi kali ni kat taska mindef . taw ape mindef ? *muke orang bangga sebab taw . padahal google je td .  mindef tu kem untuk askar wataniah dan lokasinya di setiawangsa . oh my jawa ! jage anak2 askar ? fine . aku terima je peduli ape anak askar ke menteri ke . kalau degil memang terompah size 9 aku bagi . * haha tolonglah fara jangan bajet berani . jantung maacam nak gugur je tu. Akak tu cakap lagi esok die tunggu kat cheras . haa ? what the fish ! ini bermakna aku kene balik kl esok jugak la . hmm belum cukup seminggu teman mak kat rumah ni dah kene balik . sedih jugak :( xpela nak buat macam mane . kerja itu lebih baik daripada dok rumah mengabiskan beras . kan ? kan ? haha ! jadi , 10/7 bermulalah kerjaya beta . phewww~


« Older posts | Newer posts»