NEVERLAND
Diary About Taggie Links
Welcome Strangers !
Welcome Fellas! Reading and following are allowed but Copying and Spamming are not allowed :) be nice in my territory

Orang kita memang macam ni ea ?
Saturday 7 July 2012 | 16:57 | 0 comments

Huh ! jap2 . sape agak2 ade ais tolong bagi sikit . *tarik nafas panjang-panjang . sungguh aku x faham dengan perangai bangsa aku sendiri ni . nak cakap x pegi skolah dulu , kat tangan dah ade degree,master bagai . oke dipendekkan cerita , tadi 'ter'ikut la mak  pegi rumah sedare kawen kan ( ter oke ! ). majlis memang lah havogue ( err bajet maacam lisa ngaan yusri kawen la kan ) . *ouh ade aku kisah ??? then aku pon dengan membawa si perut yang kosong terus bergegas ke meja untuk ambik makanan . lapa aku dah boleh tahap gajah tak makan 5 hari ni . lepas je siap makan, aku pon salam la ngan makcik2 aku kat situ . dalam suasana yang x brape aman , beliau sempat mengajukan soalan . perbualan berlangsung :


beliau    : fara belaja mane sekarang ?
beta      : UPM
beliau    : ambik kos ape ?
beta      : alam sekitar
beliau    : ouh alam sekitar ( nada dah pelik dah . xpe mak cik ni orang ke 55 tanye and muke tu sepesen je )
beta      : =.=
beliau    : anak acik #$%^ belaja kat #$%^ ....die amek kos #$%^ ..urmm susah tu . banyak add math .
beta      : oke . ( muke memang cam beruang kutub x mandi 20 hari  )




fine . suhu dalam otak hampir mencecah 100C . ape motif die nak cerita bende yang aku dah tawu lame ni ? oke anak makcik memang amek kos yang tough . and makcik nak bg taw yang kos saye ni biase2 jela ye . tapi dengan suka hatinya sajela  saya nak bagi taw kat sini kan yang kos anak makcik tu kos lelong kat u , plus makcik tak payah nak bangge sangat dengan anak makcik tu . die DIPLOMA , saya degree . cukup . harap penjelasan ni boleh buat mak cik duduk diam2 makan kuih lagi sedap kalau ade air kopi . kebenganganku memang terserlah setelah masuk dalam kereta . baiklah , konklusinye disini, jangan nak bangge sgt dengan ape yang kita ade, sebab bila2 je boleh ditarik balik , DAN tak semestinya kos saye ni kos biasa je makcik , mase depan nanti xde kerja . don't judge a book by it's title laahh . orang kite memang macam ni ea ?









see . puteri pon pandai wat muke bengang taw . seb bek comel :)

« Older posts | Newer posts»