NEVERLAND
Diary About Taggie Links
Welcome Strangers !
Welcome Fellas! Reading and following are allowed but Copying and Spamming are not allowed :) be nice in my territory

Dear Past, thanks for all the lessons. Dear Future, I’m ready.
Thursday 3 January 2013 | 20:48 | 0 comments

It's already 2013 guys ! dan blog aku ni dah berhabuk dah . sental pakai axion memang x jalan lah . pakai clorox je bagus ;p mood berblogging untuk beberapa bulan yang lepas ni tah mane pergi . aku rasa tulis dalam diari hati lagi bagus mehh . haha :)

Tak kisah la ni tawun kambing ke arnab ke hamster ke yang penting dah masuk pon 2013 . selamat tinggal 2012 . serious banyak sangat memori aku walaupun cuma hanya setawun . sedih, happy,marah, sakit hati, ketawa dengan member sampai guling2 semua ade kat dalam 2012 tu . this is what we call LIFE aku x mintak lebih untuk tahun 2013 ni la . asal hati senang ape pon senang . by the way sekarang ni UPM sedang dilanda ribut peperiksaan akhir . semua agak kelam kabut dengan badan aku tetibe wat hal pulak nak demam bagai . heyyy . masuk exam nak tulis tu menggigil ! tapi aku kental . haha ! jangan tunjuk sangat kelemahan kita pada orang untuk mintak simpati . no no no ! tuhan tak suka itu yer kawan2 :)

anyway , thanx to all my friends dayah, pika, ekin atas kenangan kita sepanjang 2012 ni ok ! appreciate it a lot beb !! and tak lupa satu lagi . hopefully niat aku untuk terus single sebelum aku grad tercapai ,, harap2 sempat la crik Mr. Right aku tu . so dapat extra flower mase konvo nanti ! haha . muntah Cik Ju dengar ;p


Nothing lasts forever. So live it up, drink it down, laugh it out, avoid the bullshit, take chances, and never have regrets.




hee ~_~

« Older posts | Newer posts»